Alhamdulillah.

Semalam, Terengganu menjuarai Piala FA 2011.

Alhamdulillah.

Gua ucapkan tahniah.

Dan sebagai seorang rakyat Terengganu, gua rasa berbangga jugak sikit-sikit. Walaupun bukan gua yang main, bukan gua jadi pengadil dan pegang mana-mana jawatan dalam perlawanan semalam, tapi gua rasa hepi dan bangga jugak sikit. Tapi tak adalah sampai nak canang-canang bangga gua dengan orang lain. Negeri orang lain pun pernah menang jugak. Cuma tahun ni, negeri gua menang.

Bukan apa, kadang-kadang rasa macam malu bila sahabat-sahabat gua bercakap, menulis, macam negeri gua saja baru pernah menang.

Rilekla beb.

Tenang itu indah.

Melampau-lampau ni buatkan orang jaki dengan kita.

2 comments:

Naseh Ulwan said...

Yang paling tak tahan sikap jelek dan jengkel sesetengah orang negeri kita yang buat page itu ini. Kutuk Kelantan, kutuk Daudsu, lukis gambar kaki penyu pijak kijang dan sebagainya. Ape daa.. Baru menang dua kali dah bangga macam nak rak! Tah pape jelah.. Menci!!! hehe..

Mat Pih said...

errr.

Post a Comment